Alla inlägg den 14 december 2013

Av anton - 14 december 2013 00:03

När jag var 18 år så gick jag på Nordiska Folkhögskolan, där det på helgen kunde bli riktigt galna fester!

Det var just en fest som jag vill berätta om där spriten spelade oss alla ett spratt.

Jag hade tyvärr inte hunnit köpa någon sprit med mig så därför kom det några killar som åkte runt på helgerna och sålde

öl för en billig summa!

Just denna kvällen så hade jag inga lösa pengar på mig så vi hade inget annat val än att åka med dem ner till bankomaten!

I bilen satt de en kille som var full som en uppstoppad fiskmås. Han kollade hånfullt och sa till mig: E du helt jävla CP elle????!

Jag kollade på honom och log: Ja det är jag faktiskt, jag föddes med en cp-skada.

Och jag kunde se hur killen krympte av fasa och skam medans han kompisar som satt i bilen ständigt påpekade hur mycket han borde skämmas.

Vi fick vår öl, de fick deras pengar och sedan stack det blixtsnabbt därifrån eftersom det snabbt spred sig på festen vad som hade hänt i bilen.

Jag klandrar inte människor för att de misstar mig för något annat än vad jag är, men ibland så är det skönt att kunna ge igen!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards